PIERWSZA KOSTKA DO WC
Henkel wprowadził na niemiecki rynek pierwszą kostkę WC Henkel, o stożkowym kształcie, przeznaczoną do zawieszenia na brzegu ubikacji. Kostka WC zrewolucjonizowała rynek artykułów higienicznych, oferując idealną czystość i świeżość przy każdym spłukaniu i to przez kilka tygodni.
DROGA DO PEŁNEGO PROFESJONALIZMU
W oparciu o liczne badania, których celem było zrozumienie potrzeb konsumentów w zakresie higieny i czystości toalety, Henkel wprowadził na rynek różne środki czystości, takie jak: środki do czyszczenia toalet, kostki toaletowe z podwójnym pojemnikiem, WC In Tanks (kostka do spłuczek) oraz żel i tabletki do toalet.
TECHNOLOGIA DWUFUNKCYJNA
Dla większości konsumentów podstawowymi potrzebami dotyczącymi środków czystości do toalety są: długotrwały, świeży zapach oraz dokładne czyszczenie. By spełnić te wymagania potrzebne były dwa produkty: środek czyszczący i odświeżacz. W 2002 r. Henkel wprowadził na rynek Bref Duo-Aktiv - pierwszy odświeżacz w płynie do WC z dwoma oddzielnymi pojemnikami na środek czyszczący i odświeżacz.
REWOLUCYJNE KULKI POWER AKTIV
Henkel wprowadził na rynek rewolucyjną kostkę do toalety: Bref Power Aktiv! Oferuje 4-funkcyjną formułę, która łączy czyszczącą pianę, usuwanie kamienia, ochronę przed brudem i wyjątkową świeżość! Konsumenci na całym świecie cenią ją również za estetykę, wygodę oraz świeże i intensywne zapachy. Od momentu wypuszczenia jej na rynek w 2010 r. Henkel wyprodukował ponad 1 000 000 opakowań i sprzedaje je w ponad 50 krajach na świecie.
WPROWADZENIE KULEK BLUE AKTIV
Dzięki kulkom o niebieskim kolorze Bref Blue Aktiv w widoczny sposób utrzymuje czystość i świeżość toalety pomiędzy spłukaniami. Jak? Podczas spłukiwania, pojemnik Blue Aktiv zbiera wodę, wzbogaca ją o aktywne substancje i wypuszcza ją pod koniec spłukiwania. Dowodem na to jest niebieska woda pozostająca w toalecie, która zapewnia absolutną czystość i świeżość nawet pomiędzy spłukaniami!
BALLS DREAM BAND
Marka Bref WC przeprowadziła udaną kampanię viralową, tworząc Balls Dream Band: czterech atrakcyjnych młodzieńców, z których każdy przedstawiał jedną z 4 funkcji kostek Bref: Olśniewający Dimitri, Granitowy Marcellus, Super-Świeży Marcus, Ochraniający Alejandro. Kampanię wprowadzono globalnie, a od tego czasu video miało ponad 20 milionów wyświetleń, ukazując, że dzięki produktom marki Bref toaleta nie stanowi żadnego problemu!
WPROWADZENIE BREF 6X EFFECT POWER GEL
Bref WC wprowadził swoją skuteczną formułę czyszczącą: linię środków czyszczących do toalety Bref 6x Effect Power-Gel. Linia ta skutecznie uderza w kilka największych problemów podczas czyszczenia toalety, takich jak rdza, brud, plamy z moczu, brzydki zapach oraz osadzanie kamienia i pomaga utrzymać higieniczną czystość i świeżość toalety przy niewielkim wysiłku!
KOLEJNY ETAP PRODUKTÓW DO SPŁUCZKI
Dzisiaj Bref In-Tank łączy w jednym produkcie: środek czystości i niebieski, odświeżający proszek. Zapewnia czystość i świeżość muszli toaletowej, zapobiega osadzaniu się kamienia i brudu, zapewnia higieniczną czystość aż do 800 spłukań oraz nadaje wodzie świeży, niebieski kolor.
UCIECZKA DO EGZOTYCZNYCH MIEJSC
Bref WC wypuścił na rynek limitowaną edycję Bref Power Aktiv Escapes. Udaj się w egzotyczne miejsca dzięki kolorom i egzotycznym zapachom Bref Power Aktiv Escapes.
BREF POWER AKTIV WZMOCNIENIE ZAPACHU
Najnowsza innowacja wśród kostek Bref WC: Bref Power Aktiv Wzmocnienie Zapachu, teraz niepowtarzalny wkład Bref zawiera 40% zapachu więcej niż jego zewnętrzna powłoka, dając wzmocnienie zapachu przy każdym spłukaniu! Dzięki nowemu systemowi, Bref Power Aktiv Wzmocnienie Zapachu utrzymuje dużą intensywność zapachu przez cały czas korzystania z produktu. W rezultacie toaleta pozostaje świeża od pierwszego do ostatniego spłukania.
BREF BLUE AND COLOR AKTIV
Podążając za sukcesem Bref Blue Aktiv, Henkel w 2017 roku wprowadził Bref Color Water, który jak do tej pory odnosi nadzwyczajny sukces. Bref Color Water dostępny jest w 2 wariantach: Lawendowym, barwiącym wodę na kolor fioletowy i Morskim - na egzotyczny turkusowy.
Reklama telewizyjna i kampania digitalowa stworzona na rzecz Bref Blue i Color Aktiv cieszyła się dużym powodzeniem. Opowiadała ona historię pary, która staje przed wyzwaniem utrzymania ich toalety czystej i świeżej. Kiedy on wpada na kreatywny, jednak nieefektywny sposób, ona pokazuje mu widoczne efekty Bref Blue, Purple i Turqoise Aktiv.